Konferencja YABC2013-Święto Grafików i Informatyków (01-02.06.2013) | PJATK w Gdańsku

Konferencja YABC2013-Święto Grafików i Informatyków (01-02.06.2013)



29.04.2013, 11:51

yabc_small_banner

 

 

 

 

Zapraszamy na Międzynarodową Konferencję YABC2013 poświęconą w całości Blenderowi, która odbędzie się pierwszego i drugiego czerwca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie organizacji. Mamy komplet wykładowców, w tym sławy takie jak Sebastian Koenig lub Francesco Siddi. Szczegóły poniżej. Konferencja jest dla wszystkich bezpłatna. Zapraszamy do rejestracji.

Organizatorzy:

  • Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
  • Polski Kurs Blendera

Sponsorzy:

  • Fujitsu
  • Intel
  • BERGER FILM

Program Konferencji

 

Sobota

09:00-09:15 Otwarcie, ważne ogłoszenia, w tym ogłoszenie konkursów!
09:15-10:00 Czas sposorów: Prezentacja Intel
10:00-10:15 Przerwa kawowa
10:15-11:45 Sebastian Koenig: Pokaz filmu Tears of Steel, wykład na temat produkcji filmu oraz przebiegu i schematu pracy na nim.
11:45-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Francesco Siddi: wykład na temat problemów w trakcie produkcji i o zarządzaniu projektem, pół na pół z Caminandes (krótki film zrobiony razem z Pablo i Beornem)
13:00-15:00 Przerwa obiadowa – dwie godziny!
15:00-16:00 Tobias Guenther: Symulacje, modelowanie i teksturowanie ubrań wymagają specjalnych narzędzi i zoptymalizowanego procesu wytwarzania. W tej sesji zaprezentuję podejście do modelowania materiałów i w ogólności tekstyliów w ujęciu fizycznie realistycznych symulacji, pokażę dedykowane narzędzia (Marvelous Designer) które upraszczają tworzenie materiałów oraz metody na przyspieszenie procesu renderowania odzieży w Blenderze.
16:00-16:15 Przerwa kawowa
16:15-17:00 Bartek Skorupa: Node Efficiency Tools, nowy dodatek do Blendera 2.67
17:00-17:45 Jacek Herman: będzie ogłoszone
17:45-18:00 Przerwa kawowa
18:00-19:00 Q&A Session: Sebastian Koenig, Francesco Siddi, Tobias Guenther, Chris Kuhn, Bartek Skorupa i inni odpowiedzą na wszystkie pytania odnośnie Blendera

Niedziela

09:00-09:45 Hubert Niećko: Szybkie modelowanie – przydatne techniki
09:45-10:30 Chris Kuhn: Mechaniczne oszkieletowanie oparte o więzy w Blenderze: wykład na temat użycia więzów (constraints), obiektów Empty oraz obiektów rodzicielskich (parent) dla symulacji ruchu mechanicznego. Wykład będzie demonstracją tworzenia oszkieletowania powietrznego statku wojennego, włączając w to kontrolę sterów, kół podwozia, kanałów ciągu i systemów VTOL. Techniki pokazane w trakcie wykładu są szeroko stosowane w lotnictwie, fantastyce i innych obszarach.
10:30-10:45 Przerwa kawowa
10:45-11:30 Piotr Chlipalski: Blender dla kreatywnych / 24 klatki dziennie; to wystąpienie będzie bardziej w stylu wykładów TED
11:30-12:15 Michał Mielczyński: Akcelerator dla silnika Blender Cycles
12:15-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:15 Marcin Muszyński: Zastosowanie Blendera w animacji kinowej i reklamowej – dynamiczny rozwój
13:15-14:00 Jakub Szczęśniak: Blender w produkcji filmu krótkometrażowego „Lost Senses” – case study
14:00-14:45 Nagrody i wyróżnienia przyznane przez jury
14:45:15:00 Uwagi końcowe i pożegnanie

Dzień drugi to również wykłady oraz ćwiczenia prowadzone z młodzieżą w PJWSTK w Gdańsku. Zapraszamy do kontaktu szkoły średnie, które chciałyby uczestniczyć w tym wielkim wydarzeniu. 

10:30 Otwarcie Konferencji na PJWSTK i informacje o Uczelni (Dziekan Wydziału Informatyki)
11-12 Piotr Arłukowicz: Wykład i pokaz: Gwiezdne Wojny w Blenderze.
12-13 Pierwsza sesja treningowa w pracowni 117. (grupa 1)
13-14 Druga sesja treningowa. Grupa druga w pracowni 117 i pierwsza w 211.
14-15 Trzecia sesja treningowa. Trzecia grupa w pracowni 117 i druga w 211

Możesz zaproponować tematy związane z modelowaniem, animacją, teksturowaniem, skinningiem, riggingiem, compositingiem, tworzeniem efektów specjalnych, symulacjami, programowaniem lub dowolnymi innymi tematami dotyczącymi Blendera. W razie wątpliwości nie bój się zapytać Organizatorów!

Dodatkowe Informacje

Podstawowym celem jest dyskusja i przegląd najnowszych rozwiązań wprowadzonych do ostatnich wersji Blendera. Chcielibyśmy także zapoznać się z metodami pracy, technikami i sztuczkami, jakie stosują najlepsi. Warto przygotować swoje własne zagadnienia do dyskusji. Planujemy udostępnić najwyższej klasy sprzęt do testów, oraz pracownię na 10-20 stanowisk dostępną w czasie konferencji do testów, dyskusji i dzielenia się wiedzą.

 

 

Wypełnij, aby się zarejestrować / Fill to register

*wymagane / required








Wezmę udział jako / I’d like to participate as *






YABC2013

Rekrutacja WSNM 2016

Informacje bieżące

Kurs Japońskiego

CISCO

  • © 2017 PJATK - Wydział Informatyki i Wydział Sztuki Nowych Mediów :: ul. Brzegi 55, tel. 0-58 683 59 75 :: współpraca: bank zdjęć Pixmac.pl